Google AdWords

adwords big

Czym jest Google AdWords?

Google AdWords - system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Dzięki niemu już za 40 zł możesz zacząć reklamować swoją firmę/usługi.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zacząć kampanie reklamowe w jednym z najlepszych systemów reklamowych Google AdWords.

Co zyskujesz biorąc udział w kursie?

  • Tworzenie własnych kampanii reklamowych
  • Śledzenie statysyk
  • Zwiększenie skuteczności konta
  • Wyliczanie ROI

Jak prowadzony jest kurs?

Każdy uczestnik ma dostęp do swojego komputera, gdzie podczas zajęć wykonuje ćwiczenia. Zajęcia mają formę ćwiczeń i odbywają się w niewielkich grupach. Terminy spotkań są dopasowane indywidualnie do grupy. Zajęcia mogą się odbywać w cyklach porannych lub wieczornych.

Jaka jest cena kursu?

Koszt jest zgodny z naszym aktualnym cennikiem (aktualny cennik)

Programy użyte na szkoleniu

Szczegółowy plan kursu?

  1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords
  2. Rodzaje reklamy w Internecie
  3. Specyfika reklamy w wyszukiwarkach
  4. Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i podstawowe pojęcia
  5. Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
  6. Podstawy pracy z Google AdWords
  7. Zakładanie konta Google AdWords, płatności i pierwsza kampania w Google
  8. Struktura konta AdWords
  9. Nawigacja po koncie Google AdWords
  10. Podstawowe wskaźniki w koncie AdWords
  11. Zmiany ustawień
  12. Narzędzie propozycji słów kluczowych
  13. Tworzenie kampanii AdWords
  14. Ustawienia kampanii
  15. Przygotowanie reklamy
  16. Lista słów kluczowych
  17. Strona docelowa
  18. Przydatne narzędzia przy pracy z AdWords
  19. Wynik Jakości
  20. Raportowanie i analiza rezultatów reklamy
  21. Podstawowe statystyki i parametry
  22. Istota i znaczenie konwersji w marketingu internetowym
  23. Mierzenie konwersji w Google AdWords
  24. Raportowanie i analiza danych dotyczących kampanii
  25. Definiowanie różnych celów kampanii
  26. Kampania w sieci reklamowej
  27. Różnice pomiędzy reklamami w sieci wyszukiwania a kampanią w sieci reklamowej
  28. Przygotowanie kampanii w sieci reklamowej
  29. Rodzaje reklam stosowanych w sieci reklamowej

 

Wybrani Klienci

 

Szkolenia w Twoim mieście

Partnerzy

ecdl
gwsp
wsti
© 2016 Kursy i szkolenia Komputerowe - IT&Business Training

Please publish modules in offcanvas position.