Marketing internetowy

marketing big

Czy Twoja firma istnieje już w Internecie?

Czy sprzedajesz z sukcesem usługi lub nabywasz nowe kontakty biznesowe dzięki istnieniu w sieci? A może myślisz, że to nie ma sensu lub złota ?Era Internetu? już się skończyła?
Pozwól, że przytoczę kilka danych.

  • W Polsce 49% osób w wieku 16-74 lat korzysta czynnie (min. raz w tygodniu) z Internetu; na zachodzie Europy średnie są na poziomie aż 80%!
  • W 2006 r. na zakupy usług/produktów w sieci Polacy wydali 2,7 mld złotych, co daję na osobę korzystającą w sieci 750 zł , a na mieszkańca 100 zł; w roku 2007, kupiliśmy za 4,5 mld złotych co daje odpowiednio 980 zł i 150 zł na mieszkańca;
  • W 2010 r. zakupy przez Internet będą stanowić 15% wszelkich transakcji kupna-sprzedaży, a w 2015 osiągną aż 25% udziału w całym rynku handlowym!

Co zyskujesz biorąc udział w kursie?

  • zaistnieć w Internecie
  • rozpocząć sprzedaż produktów/usług on-line
  • wykreować swój wizerunek
  • prowadzić SKUTECZNE kampanie reklamowe (Google AdWords, Onet BOX, wyszukiwarki, katalogi, portale informacyjne)
  • nawiązać nowe kontakty biznesowe
  • zwiększyć zasięg firmy
  • uzyskać cenne informacje - przetargi, zamówienia publiczne, portale wiedzy, informacje biznesowe
  • uniknąć negatywnego odbioru reklamy ? SPAM
  • bezpiecznie realizować zamówienia/transakcje
  • wystrzec się oszustów

Decydując się na nasze seminarium musisz wiedzieć, że:
Internet to najtańszy sposób dotarcia do klienta
Internet to największe źródło wiedzy
Internet jest najbardziej dochodowy

"Prawdopodobnie zastanawiasz się czy twoje produkty/usługi można sprzedawać przez Internet? ?Trudno jest znaleźć coś, czego nie da się sprzedać przez Internet? (Jeff Bezos twórca Amazon.com)
Nie czekaj!

Szczegółowy plan kursu?

  • Omówienie różnych form reklamy
  • Dlaczego e-marketing ?
  • Wyszukiwarki ? czyli wszystko co powinieneś o nich wiedzieć
    • Działanie wyszukiwarek
    • Dobór słów kluczowych
    • Pozycjonowanie
    • Dlaczego Google ?
  • Omówienie różnych form reklamy
  • Banery
  • E-mail marketing
  • Reklama kontekstowa (Google AdWords, Wp Box)
  • Pozostałe formy marketingu
  • Analiza witryn WWW (PageRank, Site, links itd.)
  • Optymalizacja strony WWW (Google Website optimizer)
  • Analiza wejść (Instalacja i obsługa Google Analytics)
  • Tworzenie listy adresowej (newsletter, e-zin)
  • Programy partnerskie w praktyce
  • e-płatności
  • Podsumowanie e-marketingu
  • Kalkulator ROI
  • Podstawy ?Copywritingu?
  • Skuteczny marketing, czy jak się reklamować by nie stracić

Wybrani Klienci

 

Szkolenia w Twoim mieście

Partnerzy

ecdl
gwsp
wsti
© 2016 Kursy i szkolenia Komputerowe - IT&Business Training

Please publish modules in offcanvas position.